Tycka vad man vill

Skrev ett långt inlägg om mina drömmar, men de försvann av någon konstig anledning!

Kom hem från jobbet för en stund sen, nu sitter jag inne i pannrummet och väntar på att värmen ska stiga. Är sådär ruggigt kallt här inne just nu!
Om en liten stund ska jag byta om och åka upp till stallet för att mocka och natta djuren.

Har haft mycket tid över till att tänka idag, både på de ena och de andra. Har kommit fram till en hel del som kan betyda väldigt mycket för mig i framtiden! Har varken tid eller energi till att stå och stampa på samma ställe och vänta på att det med tiden ska ske ett under! Innerst inne så vet jag att det inte går, men ändå står jag kvar och väntar på att saker & ting ska sköta sig själv. Men de gör de inte... Jag måste TA TAG i de här NU, på en gång!!!

Hur som helst så hoppas jag att framtiden blir ljus!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: