Lördag och äntligen slut på veckan

Hej på er alla glada, sura, ledsna eller bara mindre glada! :)

Lördag i dag, min lördag på jobbet! Kastar i mig en kopp kaffe innan det är dags att börja rota bland allt.

Alla utom jag får gå på trav i dag! :( känns tråkigt att inte kunna vara med. Själv ska jag ta mig en tur på cykeln när jag kommer hem i eftermiddag. Var i väg på en tur i går också som jag inte trodde var längre än 1 mil, men det visade sig att det var 1,5 mil :) skulle ha haft en lite sportigare cykel än den jag har nu. Mammas gamla dbs från 1800 -talet typ ;)
Efter cykelturen i går tog jag med mig Jessica på björnjakt. Tror ni att vi såg någon? Knappast....bara massa skog!

Händer förmodligen inte speciellt mycket i helgen. Är ledig i morgon så det blir först och främst en rejäl sovmorgon, sen ska jag baske mig ta tag i städningen som legat & väntat i flera dagar nu! Förstår verkligen inte hur mina tomtar på loftet kan få till det så stökigt. Jag är borta hela dagarna så mig själv kan jag ju knappast skylla på ;)

Nu ni, nu ska jag följa doften av nykokt kaffe!

Ha en bra lördag! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: