Får inte vara sant

Vaknade för ungefär en timme sen. Ont i halsen & allmänt seg.
Självklart ska skiten ta omtag! Jag som nyss varit sjuk borde få slippa detta igen.

Helgen har iallafall varit bra!
Var ut på en ridtur igår trots att snön vräkte ner. Varken jag eller hästen tyckte att det var speciellt mysigt.

Runt 6 -tiden åkte jag in till stan för att hälsa på min kusin och hennes otroligt söta unge! :) var inte direkt igår som jag hälsade på sist. Drack kaffe, åt av Emmas stora samling med choklad, pratade om allt möjligt & självklart lite bus med Engla! :)

När jag skulle åka hem så ser jag att det sitter något under vindrutetorkaren på bilen. Kliver ut och rycker loss lappen, som jag nu kallar för "jävla böter!"

Svängde förbi och sa hej till Jonna på vägen hem!
Hemma och i säng runt 00 i natt.

Idag får vi se vad som händer. Eventuellt en kortare ridtur eller en "bara-vara-hemma-dag". Försöka kurera mig.

Nu ska jag iallafall borra in mig ordentligt i täcket och slå på en film :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: