Schema - flytt - gnugga ögonen

Hej hå!

Sådär ja! Efter ett evigt vridande och vändande har jag äntligen fått mitt schema som jag ska ha över sommaren. Ser bra ut måste jag säga! :) blir dock lite sömnig i ögonen när jag ser vilka tider jag ska jobba. Haha.

Vad händer mer? Diskussioner, planering m.m. angående flytt! Vi får se när det går av stapeln :) ska försöka hinna packa mellan arbetsdagarna. I juli månad kommer jag jobba över 100% så den lediga tider kommer gå åt till att sova känns det som :)

I går var jag och hästen ute på vår första cykeltur tillsammans! Såg framför mig hur han skulle dra omkull mig på cykeln och springa i från mig. Men min fina pojke lunkade på bakom min cykel, travade lugnt bredvid mig när jag ökade farten, och stannade när jag bad honom om det! Duktigt kille :) <3

I kväll får jag se vad som händer och sker! I morgon kommer iallafall hovslagaren och slår på nya dojor. Ska vara barnvakt hela dagen också. Ska ha en riktig mysdag med lillprinsen (som inte är så liten längre)... Han blir fasen 5 år ju!

Nej nu ska jag jobba vidare & skriva ner lite arbetstider :)

/ Jennifer

Postat av: Anonym

åh vart ska du flytta:) ?

2013-06-18, 22:40:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: