Hoj vad det gungar

Har äntligen fått krypa ner i sängen efter en skön eftermiddag/kväll utomhus.

Vaknade 13:00, åkte direkt ner till barkplan där J & E var med hundarna. Försökte vakna till liv innan det var dags att göra i ordning hästarna för lektion. Gick mycket bättre i dag än vad det gjorde sist, trots att jag var dödstrött. Synd bara att vi tappade en sko..
Efter lektionen fick hästarna ta sig en dusch.

Tog en kopp kaffe hos Annika innan jag åkte hem och bytte om. Promenerade tillbaka till A för att hämta min cykel som stått parkerad där sen i fredags. Lyckades tjata med mig Jessica ut på en tur med kanoten, så vi cyklade ner till vattnet och tog oss en tur. Lite vingligt men otroligt fint väder! :) blev ännu mer vingligt när det brummade förbi en motorbåt som lämnade vågor efter sig.

Cyklade hem och gav hästarna sin kvällsmat, sen var det bara trampa hem till holken. Har plockat tvätt & försökt röja upp lite då det såg ut som att jag haft värsta röjarpartyt i min garderob!
Drog en snabbdusch och nu är det dags för mina två grå att vila några timmar! I morgon blir det jobb i Borgvattnet...... Fick förfrågan om att jobba natten i morgon men var tvungen att säga nej.... Typiskt!

Nej, god natt nu!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: