Det har hänt något

Inte något, utan en hel del skulle man kunna säga!
Sen sist jag skrev har dagarna rullat på..
I torsdags var jag på utbildningsdag i Hammarstrand, fick lyssna på allt om regler, säkerhet m.m.
Efter utbildningen blev det bråttom hem då Jessica hittat min häst i hagen med kolikkänningar :( var uppe hos honom till typ 11 i torsdags kväll. Stod ute i spöregnet med honom tills allting blev bra.
I fredags jobbade jag hela dagen, önskade att jag hade sluppit. Strömmen tjorvade, telefonerna funkade inte som dom skulle.. Ingenting gick som det skulle!
På kvällen åkte jag ner till Linnea & Fredrik för att titta på grisarna som dom hämtat hem. Blev kvar där till klockan var nästan halv 2 på natten! Skulle cykla hem, men fick skjuts med Rikard på fyrhjulingen. Tur var väl det... När vi kommer till Borglunda så har kossorna rymt ur hagen! Förstå vilken panik jag hade fått om jag skulle behövt cykla förbi dom :p

Lördag - var först nere i Stugun och hälsade på, sen gjorde jag mig i ordning för att åka till Hammarstrand och hälsa på Diana som äntligen har kommit upp från Malmö :) vi åkte bil hela kvällen, visade henne var jag bodde, tog en tur ner till vattnet och sedan tillbaka till Hammarn för att lämna av henne.

Söndag - sov som en stock enda till 11:30!! Hade fått ett mms från min lille plutt som skrev (hans mamma skrev) "faster jeeeennifer...hjälp mig!! Min pappa kollar på tv, min mamma tjatar om kaninen och jag har DAMP!!"
Så var det självklart en bild på tokungen ;)
Hoppade i kläderna och åkte dit. Vi hade en bra dag, jag lagade middagen, vi tittade på film, drack kaffe, tittade på regnet och åt glass! :)
Väl hemma igen tog jag tag i städningen. Röjde upp allt och gjorde det fint! Åkte ner till L & F med mat till djuren. Skulle bara ner en sväng, men det slutade med att jag och Linnea åkte i väg för att titta på ett hus :) nu är det bara till att fundera! :)

Har landat i sängen nu - dags att sova!

God natt
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: