Börjar om

Hej på er!

Är ett jäkla hoppande mellan bloggarna här nu! Har bestämt mig för att byta tillbaka till denna då jag inte förstod ett idiota av den andra.

Har hunnit med en hel del sen sist jag skrev här (16/4). Jag har slutat min fasta tjänst på Affär'n och har nu fått ett vik på äldreboendet i Stugun. Känns skönt att slippa pendla 12-18 mil om dagen som jag gjort de senaste 3 åren! Om inte annat så är det skönt för plånkan :)

Hästen & jag pinnar på som vanligt med våra turer. Har börjat rida lektion för Pernilla Engström och det känns som att det är välbehövligt för oss! Det är dags för en lektion senare i dag, men först ska jag hem och slå igen mina två grå i några timmar. Ögonen är ganska tunga efter dessa 3 nätter med introduktion. Men det har varit roligt & jag trivs redan :)

Annars då...? Har försökt tala om för mig själv vad som är bäst med saker & ting. Blir inte klok på mig själv.. Om jag bara kunde ta en tvättsvamp och gnugga bort all skit som jag inte vill ska sitta och nöta i skallen..Men med tiden hoppas jag att det lugnar ner sig!

Nu ska jag trampa vidare och vänta på att klockan ska bli 07:15 så jag får åka hem till sängen!

Jag försöker faktiskt lägga upp bilder här men min app är lite egen så det går inte utan wifi.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: