Fläng hit fläng dit

Hej hopp!

Har äntligen gjort kväll! Kastade ner mig i sängen illa kvickt när jag kom hem från hästarna.

Har varit en fartfylld dag, något förvirrande måste jag få säga.
Klev upp kl 8 för att åka och hämta systersonen i Stugun, mötte upp Helena och brorsonen på Ica, handlade grejer till lunchen och började sedan rulla hem till Borglunda.
I Höglunda ringer Helena och säger att bilen har pajat... Vänder, åker dit, packar in barnvagn och ungen i min bil, åker hem för att se när hovslagarn var tänkt att komma. Planen var att jag skulle hinna köra hem Helena innan, men så blev det ej då hovis var på väg till vårt stall när vi kom hem.
Stackarna fick gå hem till mig i spöregn för att äta lunch, sedan sitta och vänta tills jag kom tillbaka från stallet.
Skjutsade ner dom till Stugun, hämtade upp brorsan, åkte till Höglunda igen för att bogsera bilen ner till Stugun, åkte tillbaka till höglunda igen. Svängde in hos L & F för att kika på grisarna, åkte hem, lagade middag till systersonen, stoppade in honom i bilen och skjutsade hem honom till Strömsnäs.... Vad tror ni att jag har pysslat med i dag? Knappast kört någon bil iallafall ;)

Jag var helt tom i huvudet när jag kom hem igen! Åkte till stallet, bytte ut vattnet till hästarna och väntade på Jessica som var ute på en ridtur. När hon kom tillbaka blev jag bjuden på kaffe och äggmacka. Vilken snäll kompis jag har! ;)

Nu ska unga damen, som just för tillfället känner sig väldigt gammal, gå och sova!
Tack för i dag och god natt! :)

/ Jennifer

- förresten, glöm inte att lämna namn när ni kommenterar! Det blir så mycket lättare då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: