Tappsko och låst knä

Hej på er!

Så var det torsdag.. Långt kvar innan jag gör helg eftersom jag jobbar på lördag också!

Igår tog jag en ridtur som inte var den direkt bästa.. Börjar med att mitt cp-knä låser sig när jag travade, gjorde så sjukligt ont & small till då det "gick till sig" i samma veva som jag ställde mig upp. Trodde att jag skulle tuppa av där jag satt.
Nästan hemma så hör jag hur ena bakskon börjar klicka.. Suveränt....en tappsko! Det går bra nu...

Men vi (hästen) har iallafall slagit rekord i tid att behålla skorna på utan flappar. Halva tiden har gått sen hovslagarn var här sist.

Idag jobbar jag iallafall. Har precis kommit tillbaka från lunchen.
Ska ta och göra ett sista ryck innan det är dags att göra kväll!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: