Fartfyllt

Ojdå, är det redan måndag?
Se va tiden går fort när man har kul..

Blev på lite bättre humör i lördagskväll. Tror det satt i att jag var så fruktansvärt trött när jag kom hem från jobbet!
Blev iallafall chaufför åt några som skulle på La Prima och rocka loss. Satt hemma och städade garderoben i väntan på att jag skulle åka och hämta dom, men jag behövde inte åka ner något! :)
Åkte ner till Linnea & Fredrik en sväng vid halv 2 och hälsade på. Blev inte där speciellt länge eftersom klockan var läggdags för flera timmar sen.
Vaknade 12 i går, väldigt utvilad må jag säga! Bytte om och stack ut på en cykeltur i kylan.
Senare på dagen åkte jag för att dra av hästen skon så jag kunde rida senare. Blev bjuden på kaffe hos Annika innan jag drog vidare.
Städade upp lite i stallet, satte isolatorer på stolparna så vi kan dra tråd där sen, packade ihop de vi skulle ha med oss ner till hästarna så vi kunde rida.
Drog ut barbacka på dom små liven, vilket gick väldigt bra! :) kändes dock att jag måste göra det oftare så jag får tillbaka lite balans.

Efter ridturen åkte jag ner till Linnea en sväng. Pratade om lite allt möjligt och tittade på när Fredrik och Rikard spelade badminton.

Så har min helg sett ut! Ny vecka, nya tag. Jobbar i Borgvattnet hela veckan, om det inte sker någon förändring.
Nu blir det kaffe!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: