Nightmares

Hej på er!

Tisdag i dag, vilket innebär att jag är ledig i morgon! Äntligen en ledig dag.

I morse skulle jag vara flitig och kliva upp i tid så jag kunde göra mig i ordning utan att stressa, men 08:58 vaknade jag, genomblöt av svett. Satans mardrömmar!! Flög upp ur sängen och hann inte tänkta inte speciellt mycket förrän jag satt i bilen på väg till jobbet.

Dagen har flutit på som vanligt. Har haft holländare på besök hela förmiddagen, vilket innebar att jag var tvungen att damma av mina språkkunskaper!

I kväll är planen att jag ska försöka longera/tömköra hästen, städa hemmet och sedan försöka ta rätt på mig själv.. Vilket menas med att jag ska försöka noppa mina buskigare ögonbryn och sånt skoj!

Nu ska jag iallafall dricka mer kaffe!

/ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: