Tillbaka till verkligheten

Sådär ja... Har kommit en liten bit på de där personliga brevet som jag skulle ha skrivit för flera år sen!
Helena hjälpte mig att komma på en början, tänk att det ska vara så svårt att få ut orden på papper.

I morgon ska jag tillbaka till arbetet efter nästan en hel veckas sjukstuga.
Känns bra att det bara är en dag, då har jag helgen på mig att vila lite till.

Var ut på en ridtur tidigare! Väldigt skönt trots att min häst hade damp om vart annat! Han lekte dressyrhäst helt omedvetet.

Nu ska jag försöka få upp en eld i pannan och sen krypa ner under täcket. Kan behövas att jag lägger mig tidigt då jag antar att natten kommer bli i princip sömnlös!

Godnatt

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: