Söndag - en effektiv dag

Hej hå!

Har ätit lite middag - rester från gårdagen!

Idag har jag varit ganska effektiv må jag säga. Efter frukosten åkte jag ner till Ingela för att "rätta" mitt personliga brev, sen trampade jag på hennes nya träningscykel. Känns att man inte är i sin allra bästa form, men lite beror också på att jag inte är fullt frisk från förkylningen.

Efter att ha tagit en kopp kaffe hos dom åkte jag hem, bytte om och åkte till stallet. Mockade och städade ur ett rum.

Hade tänkt att jag skulle ta en ridtur efter allt stök, men magen kurrade och kroppen kändes trött.

I morgon väntas jobb igen! Har lite annat som ska göras under veckan också, sånt som inte blev av förra veckan då jag låg med förkylningen.

Nu ska jag vila på maten och vänta på att stallet ropar igen!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: