So many things I need to say to you

Hej och hå, denna soliga måndag!

När solen skiner så är det ju ganska självklart att Jennifer Granlöf sitter instängd på sitt arbete.

Ska precis till att avsluta den "stora beställningen" och sedan vänta in veckans roligaste samtal :)

I morse var jag helt säker på att jag hade försovit mig! Vaknade och kände direkt att någonting var fel. Vågade knappt titta på klockan för att se hur mycket den var. Men som tur var så hade den knappt passerat 06:30. Pjuuu!! :)
Somnade som en stock igår efter att vi släppt in & nattat hästarna. Hade fått sms vid 22 och då sov jag nog väldigt hårt. Skönt! :)

Vet inte om jag har så mycket mer att berätta för er!

Huvudet upp & fötterna ner!

/ Jennifer

- so many things I need to say to you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: