Så var helgen slut

Redan söndag.. Jag som nyss började min helg!

Kokade precis kaffe och hällde upp i en kopp, skulle ta en skvätt mjölk.....den var slut! Hatar när det händer. Kan inte drick kaffe utan mjölk ju... Speciellt inte morgonkaffe, som är den bästa på hela dagen.

Igår gjorde jag något väldigt ovanligt ska jag säga er.
Jag åkte snowboard, som jag inte har gjort på nästan 7 år.
Linnea fick vara mitt sällskap på mjukstarten. Måste öva så jag kommer i gång lite! Men innan jag har kommit i gång så har väl snön försvunnit :p
Som tur var så slapp vi gå upp för backen efter varje åk. Rikard fick agera lift med skotern och vi fick där med öva på balansen även i uppförsbacke! :)

Får se om jag kanske ska ta mig en ridtur nu på förmiddagen.
Vi ville tolka efter skoter, men Fredrik & Rikard skulle åka och fiska, så de sket sig! :) eventuellt att vi får göra de när dom kommer hem.
I eftermiddag ska jag åka över till syster för att vara barnvakt åt småprinsarna mina! :)
Sen hinner jag nog inte så mycket mer idag.. Fullspäckat!
Nu ska jag iallafall städa undan och renbädda sängen :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: