Så var det äntligen lördag!

Hej och godmorgon!

Dom flesta utav er sitter säkert och njuter av den där extremt goda koppen med morgonkaffe just nu. Själv har jag hunnit avverka den för längesen, nu väntar jag på förmiddagskaffet.

Trots att det är fint väder så åkte jag på att jobba. Slutar aldrig förvånas över de fina vädret som ALLTID prickar in fel helger!

Efter de här passet ska jag åka hem och försöka ta mig ut på en ridtur. Känns som att både jag & hästen behöver friskluft. Nog att han hellre står i hagen & mumsar hö. "Du kan gå, inte jag" de är väl ungefär hans tanke varje gång man ska ut.

Om jag ska lyssna på mitt horoskop, vilket jag nästan jämt gör, så skulle jag vara ovanligt initiativrik och ta itu med både de ena & de andra.
Undra va de kan vara? ;)

Jaja, nu ska jag jobba på lite och hoppas på att den här dagen går undan.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: