Längtar och väntar

- När den här tiden är över, då lämnar jag allt!
Just nu känns det som att jag bara finns kvar av en enda anledning, resten är "ingenting"!

Vaknade för en liten stund sen, utvilad, men på mindre bra humör..
Ska kliva upp och elda lite, koka mig lite kaffe & försöka tänka på allt som är positivt!
Man märker väldigt tydligt hur mycket energi det försvinner av att vara låg... Jag varken vill eller orkar!
Vill folk älta, vara sur & otrevlig, snälla, va de mot något som inte bryr sig. Typ en sten! Livet är för kort.. Tänk på de! Man vet aldrig när man förlorar sina nära & kära.....
Håll hårt i de som betyder något för dig!



Nu får det bli uppstigning!

/ Jennifer

Postat av: Anonym

Har ju sagt du ska flytta. Kom hit och lev storstan. Du har chansen att flytta nu =)

2013-03-13, 12:58:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: