Lång vecka går snabbt undan

Sådär ja! Äntligen fredag.. Eller hur är det man brukar säga?

Sitter iallafall och längtar tills klockan slår 17:15 och jag får gå utanför dessa dörrar i hela två dagar!!
Till veckan, när jag kommer tillbaka, har jag någonting väldigt bra att se fram emot! Det är påskveckan, vilket innebär mycket folk. Och så kommer Anna äntligen hit!!! Suplaaaaajs :) gud va jag har saknat henne! Det är iallafall ett halvår sen vi sågs sist.

I helgen ska jag först och främst motionera hästen, sen får jag se om det blir någon skid/brädåkning :)

Nu ska jag i allafall slå mig ner på kontoret och försöka göra klart lite beställningar. Får inte halka efter nu när det är påsk snart!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: