Kvällens når sitt slut

Hej och Godkväll!

Läggdags? Jaa, kanske de.
Ska krypa ner i sängen och läsa lite ur min bok iallafall. Har snart läst ut Isabellas hemligheter! Längtar tills jag får börja på GW'S bok.

I morgon blir det först tidig uppstigning för att släppa ut hästarna, sen ska jag sticka ner på besiktningen med bilen. Peppar peppar att den går igenom...

Sitter och funderar över vad jag ska göra åt mitt hår. Vill inte klippa av de, men samtidigt är jag leds på att det bara hänger.. Lite färg kanske livar upp de lite? Vi får se :) ska höra med syster om hon vill hjälpa mig så fort som har renoverat färdigt där hemma.

Nä, nu ska jag klä om och krypa ner under mitt varma & sköna täcke :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: