Jag skrek högre än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv

Sådär ja, nu har jag landat hemma efter en lite längre dag än vad det annars brukar vara.

Jobbade över en liten stund för att hinna städa klart. Tack mamma som hjälpte mig! <3
Svängde förbi och hälsade på Anna en sväng som äntligen har kommit "hem", eller på ett tillfälligt besök kan man också säga :)
Stannade förbi på dagis i Överammer en sväng för att lämna lite grejer som dom behövde, sen hem för att kasta på mig andra kläder. Vidare till stallet, hem igen för att kasta i mig någon form av mat, eldade och åkte sen tillbaka till stallet igen för att natta djuren.

Nu har jag kastat ner mig på golvet inne i pannrummet i väntan på att det ska bli någon slags värme i huset. Varmast är nog pannrummet, för tillfället ;)

I morgon är det åter jobb som står på schemat. Hoppas att jag hinner med allt som ska göras. Inte så skoj att vara själv en dag när det står tusen grejer på "att-göra-listan"..

På torsdag jobbar jag kortdag & på fredag är jag ledig..Underbart!!! Dock inte lika skönt när jag vet att lördagen också består utav jobb..

Nä, dags för en dusch så jag får bort allt foder ur håret som min häst så snällt tog och dumpade där..

Godnatt!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: