Hur en morgon kan börja

Hej och godmorgon!

Strålande väder för er som kan vara ute hela dagen! Jag fick min chans igår, trots att det blåste kalla vindar.

Har hunnit ta mig till jobbet och öppnat upp diskar m.m. Väntar på att kaffet ska koka klart så jag kan ta min efterlängtade morgonkopp.

Vet inte riktigt hur jag känner mig idag! Har en blandning utav träningsvärk & mensvärk i magen. Ingen skön kombination!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Har försökt lägga upp bilder i mina inlägg, men med den här korkade appen så går det inte! Den bara laddar och laddar, tillslut säger den "det går inte att publicera inlägget!" .... Suck...

Aja, nu ska jag springa ut i lagerkylen och fixa..

Ikväll....då jävlar!! Gör jag de inte så blir jag arg på mig själv!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: