Fullare rulle

Första vilopausen för idag!
Har varit full rulle hela dagen, och inte blir det mindre att göra när man är ensam heller. Benen har verkligen fått springa, kors och tvärs.

Om 45 minuter gör jag kväll, men tyvärr långt i från helg. Jobbar två dagar till, sen får jag gå hem och ha ledigt i en stackars dag. Ibland känns det knappt värt att vara ledig på söndagarna, helgen är ju ändå förstörd.

Ikväll ska jag inte göra ett förbaskade dugg! Tänker nästan stänga av telefonen och låta den ligga avstängd tills i morgon. Orkar knappt höra ljudet av en ringsignal, har inte hört annat än just de, hela dagen lång.

Nu ska jag dricka min gamla kaffe som har stått på enda från halv 9 i morse! Rivigt & uppiggande ;)

/ Jennifer

- le så länge du kan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: