Besök

Godkväll!

Har kastat ner mig i sängen, känner att jag inte är långt bort från att somna. Men i vanlig ordning så kommer jag att vakna om typ 30 minuter av att jag hostar som en galning! Önskar att jag hade en hostmedicin som gav en bättre effekt än den usla noskapin som jag kör på nu...

Idag har jag varit med liten till veterinären! Allt gick bra, men fy så hemskt att se henne ligga alldeles livlös på operationsbänken. Stackarn har legat däckad enda till typ kl 19 nu ikväll. Ska ringa mamma och höra hur det går. Precis när hon hade vaknat så var hon alldeles groggy och vinglade fram en liten bit innan hon hade lagt sig ner av utmattning.

Nu är det dags för lite sömn! Stannar hemma från jobbet i morgon också så kanske jag känner mig lite bättre på fredag.

Natti

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: