Åh va skönt

Hej på er! :)

Den här dagen har sprungit fram vill jag lova! Kanske gör de när man har tusen saker att fixa inför påsken?

Har bara eftermiddagen kvar, sen äntligen kväll. Jobbar lite udda den här veckan då det är stängt på fredag. Så istället för att vara ledig på onsdag så slutar jag tidigt på torsdag & är ledig på fredag.

Nu på lunchen har jag vart hemma hos mamma och pappa för att ta lite kort till en släktbok. En tremänning till mig, som jag aldrig hört talas om, ringde sent i går och berättade att han höll på att släktforska. Han ville dels ha svar på lite frågor om mitt liv & min uppväxt, sen ville han ha bilder på lite allt möjligt. Lite roligt ändå att det är någon som faktiskt vill forska :) hoppas att jag får se resultatet.

Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av den lilla stunden som är kvar av lunchen!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: