Vill alltid vara nära dig

Sådär ja, då har jag tagit mig igenom de där svinjobbiga! Att säga hejdå till en vän som man inte kommer att träffa på flera månader.
Tack för den här helgen! <3

Idag fick jag först sova till typ 10:00, sen hoppade jag i promenadkläderna och drog ut på en lagom lång promenad med Jessica & hästarna. Tror det slutade på 9 km. Känns bra att man mjukstartar inför de som komma skall ;)

I veckan ska jag försöka avklara lite "måsten". Men först och främst ska jag sätta mig ner & fundera så att allt blir bra.

Har iallafall bestämt mig för att lägga skit på hyllan! Eller i soptunnan kanske. Jag vet vad jag dög till. Antar att du har fler som du kan leka med!

Nu ska jag sussa och invänta den träningsvärk som förmodligen kommer infinna sig i mina ben när jag vaknar.

/ Jennifer

- in kommer ting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: