Torsdag och älgen ville dö

Godmorgon alla!

Tog mig till jobbet trots den fruktansvärda kylan som är. Det mätte upp till -27 grader på vägen hit, är glad att inte bilen fick något fel. Jag hade nog frusit ihjäl då.
Tog och hälsade på skogens konungs arsle på vägen hit. Den dumma fyrbenta & enormt stora älgen höll på att bli både min och sin egna död. Ungefär 1/2 meter i från fick jag stopp. Trodde på riktigt att det var kört för oss båda! Tackar audin än en gång för bra bromsar, och så tackar jag självklart mig själv för en extremt bra reaktionsförmåga! Har varken tid eller lust med att få konungen över huven.

Dagen kommer bestå utav jobb hela dagen. Är nästan glad att jag slipper vara utomhus, dock ser det väldigt härligt ut i från mitt fönster på kontoret. Skulle kunna gå ut och fotografera en massa! Antar att jag förfryser både fingrar och tår om jag går ut.

Nu ska jag krypa upp i stolen och njuta av en stor kopp med kaffe!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: