Smält

Hej hopp gummi.....

Nu sitter jag med min kära kaffemugg och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan öppna.

Klev upp klockan 7 i morse och kastade mig in i duschen! Äntligen har vattnet tinat upp.. Hörde hur det släppte inne på toan när jag låg i sängen. Skönt! :)

Jobb till 13:15, sen ska jag åka hem och byta om till promenadkläderna. Jessica ska följa med mig med hästen också, kul att jag får sällskap någon gång :) kanske tar med mig Gizmo (draghästen). Sist vi var ut så var det han som gick med mig och inte tvärtom. Nästan så man skulle ha provat skidorna med han för att hänga med! ;)

Ikväll får vi se vad som hittas på. Har ingenting planerat än, men det finns alltid någonting att göra! :)

Nu ska jag dricka upp kaffet innan det kallnar.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: