Skräckfilm

Hej hopp!

Nu har jag kommit hem efter en kväll med Jessica och Linda! Vi tog och tittade på skräckfilm (konstigt nog så var det jag som ville se de).
Jag var iofs den som tyckte att det var minst läskigt! Måste kanske övertala mig själv att det inte är på riktigt då jag bor själv och har "spöken" på vinden.

Har iallafall haft två trevliga dagar med tjejerna. Längesen vi umgicks alla 3! Synd att det sker så sällan :/

I morgon när jag vaknar så hade jag tänkt att ta mig en promenad ner till Höglunda fram & tillbaka. Det är en bra sträcka som inte ger en dåligt samvete efteråt iallafall. Cirka 8 km T & R.

Nehe, om jag kanske ska ta och gnugga av mig sminket och hoppa ner under täcket!

Godnatt "alla" läsare!

/ Jennifer

- tack för att du gav mig chansen att hitta någon som är bättre än dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: