Samma tid samma plats

Hej och godmorgon!

I morse hade jag inte kunnat önska mig något annat än att få sova liiiiiite till.
Bad om att kläderna skulle vara varma, men istället var dom iskalla! Det är väldigt skönt att kliva upp från en varm säng och hoppa i iskalla kläder på morgonen, man vaknar garanterat till liv ;)

Sitter på samma plats och dricker mitt morgonkaffe. Ska alldeles strax ta tag i dagens sysslor!
I morgon är det sista arbetsdagen, vilket innebär att jag får göra helg! Va skönt de ska bli. Hoppas på fint väder i helgen så jag kan vara ute mycket.
Löning i morgon - de kanske kan vara värt att fira? Eller ska jag sätta mig på varenda krona och spara till våran resa i Maj? Kanske är bäst de :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sedan sätta en raket i rumpan så de blir något gjort idag!

Ha en bra dag

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: