Så var det roliga över

Hej på er!

Nu är helgen snart slut. Har vart en helt okej helg med lite blandade grejer.

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt hela kvällen. Somnade rätt tidigt!

Igår tog jag först en promenad hem till Jessica i den svinigt kalla luften, var alldeles vit i håret när jag kom fram. Var runt -23.
Tog en tur ner på Hammarn med henne och handlade lite grejer. Käkade middag & fixade i ordning oss inför kvällen. Var ute och åkte bil hela kvällen. Tog en tur förbi ett kalas där det kryllade av fulla människor. Men vi hade ju roligt iallafall ;)
Väl hemma så slocknade jag på två sekunder. Vaknade i morse runt 9, pigg & utvilad.
Klädde på mig och tog en promenad ner till korsningen i Höglunda och tillbaka. Väldigt skönt må ja säga :) nu tänkte jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen ska jag he mig iväg på en liten åktur.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: