Pausa

Men ååååh!! Jag hade skrivit hur mycket som helst här på lunchen som jag tänkte skicka iväg nu, åsså är allting borta!!

Aja...

Nu är det "bara" 2 timmar kvar tills jag slutar, då bär det av hemöver till mitt kalla lilla bo. Tur att jag har så snälla hyresvärdar så dom eldar åt mig :)

Glömde berätta om min knasiga dröm i natt. Egentligen så vet jag inte vad jag drömde, men i morse när jag vaknade så hittade jag de som jag jag lyckats hämta under nattens dröm. Ett fotoalbum i tvbänken som jag sedan burit till sängen och öppnat.
Kommer inte ihåg ett smack från drömmen! Ibland är man ju knäpp ;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka få upp någon värme i kroppen!

/ Jennifer

- mitt enda sett att glömma är att låta alla minnen suddas ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: