Onsdag - ledig

Som vanligt så är jag ledig på onsdagar! Kan ju börja fira med att vattnet har frusit, IGEN! Det går bra nu ;)
Sitter här och försöker tina upp de i väntan på att H ska bestämma sig om hon ska med ut och gå eller om jag ska gå själv.

Annars har jag inte så mycket planerat idag.. Vattnet ska tina och kroppen ska motioneras! Ska försöka ta mig upp till stallet ikväll och kasta in spånbalar i bilen som jag ska ta med mig till Bgv i morgon. Har helt och hållet glömt bort de där! Blir lätt så när man inte är i stallet.

Nu ska jag fortsätta med mitt!

/ Jennifer

Postat av: Anonym

Men du, som balarna e ju hos pappa :p vi lämnade ju fyra där om du inte minns de :p haha

2013-01-23, 12:05:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: