mycket att göra har många förklaringar

Godmorgon, eller ja, god förmiddag! Tiden har gått fruktansvärt snabbt idag måste jag säga. Har stått på huvudet i frysen hela fm. Väldigt skönt (inte).

Igår em åkte jag ner till Stugun och lämnade nå papper till brorsan, pratade om träningen med Helena och gosade med favoriten som även hade namnsdag igår! :)
Helena, jag hoppas att du kommer ihåg att ringa dit idag!!!! ;-)

2a veckan nu som jag käkar LCHF. Funkar riktigt bra, är dock lite svårt att komma på maträtter alla gånger. Brukar köra på tonfiskröra när jag inte orkar laga något avancerat! ;)

Ikväll får vi se om jag tar mig ut på en promenad när jag kommer hem. Beror på hur kallt det är, både ut och inne. Kan hända att jag måste stanna inne och elda för att inte frysa ihjäl under den kommande natten.

Nu ska jag i vilket fall som helst ta mig en skurk kaffe och sedan dyka ner i frysen en stund till innan jag kilar på lunch!

Ha en bra dag allihopa i detta underbara väder!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: