"Min grabb"

Godmorgon alla skönheter!

Tar en kopp kaffe i väntan på att få slå upp portarna på jobbet. Känns som att hela kroppen är trött, till och med tårna.

Igår efter jobbet så åkte jag ner till Diana & umgicks med henne. Vilket inte va igår! Inte bara hon och jag iallafall :) vi pratade om allt mellan himmel och jord. Förstå vad mycket vi hade att ta igen på typ 2 år!
Bestämde även att vi ska hitta på något ikväll också. Eventuellt äta middag och så :)

Tog även och försov mig en skvätt i morse, vilket egentligen inte gjorde någonting då jag fick jobba över både på lunchen & efter stängning igår. Kom typ 10 minuter försent. Hatar bara att det händer! Var väl inne i någon mysig dröm :)

Nehe, kanske ska anstränga mig lite innan det är dags att göra helg!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: