Januari 2013

Sådär ja, då var vi uppe på toppen av ett nytt år!

Hade det mycket trevligt igår. Åt god trerätters, spelade spel och pratade om en massa saker :) efter tolvslaget åkte vi vidare. Minns inte riktigt vilken tid vi vandrade hemöver, men somnade gjorde jag inte förrän vid 5 -tiden i morse.
Har sovit så fruktansvärt dåligt dom få timmarna som var. Kan tydligen inte sova ut när jag har festat.

För någon timme sen fick Jessica komma och hämta mig hemma, så nu ligger vi på en varsin sida av soffan och kikar på film. Någon kraftigare ansträngning orkar vi inte med idag :p

Efter dom här latdagarna ska jag äntligen ta tag i livet igen. Kan inte ligga på latsidan nå mer! Känns som man svullat mat som en häst i flera dagar!

Dags att fortsätta se på TVn nu
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: