Hard working woman

Tjoho!

Allting går som på ett löpande band idag. Har precis slagit mig ner för att ta dagens första kafferast!

Alltid lika morgontrött, men jag tog mig ur sängen och ner till bilen. Körde väldigt lugnt och försiktigt idag då jag blev näst intill ihjälskrämd på vägen hem igår. Dumma älgar som börjar komma fram på vägarna. Var inte långt ifrån att en av dom tre fick lägga sig över min bil. Tacka för att bromsarna fungerar ;)

Ikväll blir det nog inte mycket gjort. Antar att jag måste bjuda Helena på fredagsmys då det iallafall är min sista vecka med "synda-gotta". Till veckan är det jävlar anamma som gäller! Enda fram till sommaren.

Ja nä men något mer har jag väl inte att berätta!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: