För att undvika köldskador

Jajamen, nu är jag hemma i mitt väl nerkylda hus! 10 grader visar termometern på väggen. SKÖNT!!

Var bara tvungen att stanna förbi i Stugun och klå H & N i monopol. Tänka sig att jag fick vinna! Ganska överlägset också ;)
Känns som att jag måste sitta uppe i några timmar och elda för att undvika köldskador under natten. I morse när jag klev upp så trodde jag faktiskt att fötterna skulle frysa fast i golvet. Vill inte veta hur det kommer kännas i morgon då det förmodligen kommer vara ännu kallare i natt. -28 visade mätaren som mest på vägen hem. Visst, vintrarna kan vara värre här uppe i kalla Norr, men nu har vi faktiskt blivit extremt bortskämda i vinter med både plusgrader & endast 5-10 minusgrader.

I morgon är det näst sista arbetsdagen för den här veckan. Ska bli skönt att få göra "helg"! Känns lite trist att det bara är en enda dag, men de gör nog ingenting :) har ingenting planerat den här helgen mer än att ta mig ut på promenad/skidtur beroende på vädret.

Men nu ska jag fortsätta att värma mina frusna fötter i mitt varma lilla hus!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: