För att det är kallt

Hej hopp!

Morgonen började inte sådär superbra! Vaknade klockan 6 av att jag låg och huttrade.. Sjukt kallt trots att jag eldat för fullt!
Kliver upp och ska ta mig ett glas vatten, då har vattnet frusit!! Typiskt..

På vägen upp till jobbet så var tempen nere på -30 grader, detta innebar också att tempen på bilen inte gick upp en enda grad. Följden till de är ju att det inte blir någon direkt värme i bilen! Ja jag vet att jag måste köpa en termostat för kalla vintrar och inte köra på den jag har som om det vore sommar ute.

Har "bara" 3:15 h kvar tills jag slutar för dagen, då blir det raka vägen hem för att se om vattnet har tinat upp. Hoppas kan man ju alltid göra!
Tanken är att vi ska ha revansch i monopol ikväll, jag antar att jag går därifrån som en dålig förlorare bara för att jag hade turen att vinna igår! ;)

Nu ska jag kila in på jobbet & slå upp en kopp kaffe innan min lunch tickar ut.

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

/ Jennifer

- I know....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: