Fart

Sådär ja, då har jag ätit lite lunch som idag fick bestå utav stekt vitkål & köttfärssås! Glömde ju matlådan hemma i morse...attans!

Tiden har gått ganska snabbt idag, tack och lov!
Ikväll när jag kommer hem så ska jag ta en promenad innan jag gör något annat. Kanske somnar lite snabbare ikväll då? Fattar inte att det ska vara så svårt att somna i tid på kvällarna. Har ju ingenting som stör mig heller!

I morgon gör jag helg!! Sköööönt :) ska försöka ta mig ut på skidorna iallafall en dag, sen får vi se vad jag ska hitta på för skoj. Kan hända att jag blir chaufför om det är någon som inte har en vit månad :)

Nää. Kanske ska ta & fixa lite saker innan lunchen är slut!

/ Jennifer

- efter regn kommer solsken

Postat av: Jessica

du kan få köra runt mig så kan ajg bli apfull.. åka runt, runt..

2013-01-10, 14:18:53 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: