De skulle vart vi, de skulle vart du

Hej hopp!

Spånbalarna i äntligen i bilen, det tog bara några månader..
Har suttit nere hos T & S hela kvällen och pratat om allt mellan himmel & jord! Ska alldeles strax lägga mig i sängen och slå igen mina två blå.. I morgon är det sista arbetsdagen för den här veckan, äntligen!

Ser ut som att kylan kommer ge med sig lite helgen. Tur de så jag kan vara ute! Måste ju börja öva inför vårruset :) nästa år ska vi satsa på att åka Vasaloppet. Haha, jag undrar om vi verkligen tar oss så långt? :) gäller att ligga i hårdträning hela året tills det är dags.

Nehe, springa ner till bilen och hämta laddaren & sen krypa ner i min sköna säng.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: