Chauffören brummar iväg på skidorna

Hej på er!

Uppe och vaken sen någon timme tillbaka. Jessica ringde och väckte mig vid halv 11 & skyndade på mig, vi skulle ju ut och åka skidor idag. Hoppade upp ur sängen och kastade på mig kläderna för att dra iväg! Blev en runda på ca 3.5 km, lär kännas i morgon då detta var första åkturen för i år. Ska jag vara ärlig så minns jag inte när jag stod på ett par skidor sist.

Igår var jag chaufför hela kvällen/natten! Åkte runt halva kommunen för att hämta och lämna. Var hemma typ halv 4 i morse!
Kände mig typ bakis i morse, tur att jag inte var de! :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka med J & E till ridskolan :) va roligt de ska bli att få se! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: