Undra

Hej hopp!

Nyduschad och nerbäddad i sängen, redo för lite sömn!
Har varit hos Jessica på eftermiddagen och umgåtts lite. Åkt fyrhjuling, tittat på film och pratat strunt.

Tog en kopp kaffe hos Tomas & Sara innan jag vandrade upp till mitt lilla krypin.

I morgon är det näst sista arbetsdagen för den här veckan. På fredag kl. 17 kliver jag av sista passet och på måndag kommer jag förhoppningsvis tillbaka som fodervärd på en "ny" häst! :) ska "få tillbaka" Tandtrix (Putte), vilket känns väldigt bra. Hans tanke när han kliver ur transporten kommer vara "åh nej, inte du, nu måste jag arbeta"! Haha. Nu har han semestrat färdigt för ett bra tag framöver ;)
Han och jag ska hjälpa varandra med träningen. Vi ska komma i form innan sommaren är här :)

Nu ska jag lägga undan telefonen och släcka lampan!

Godnatt

/ Jennifer

- det bästa vore om jag gav mig fan på att det går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: