Under kan ske

Hej på er!

55 minuter kvar tills jag får gå på lunch. Ibland känns det faktiskt som en hel evighet tills man får i sig lite mat, men har jag överlevt förut så lär jag göra de i fortsättningen med! ;)

I morgon känns det som att jag har tusen saker som jag vill göra. Måste nog prioritera lite i min planering ;) kan inte vara på 50 olika ställen samtidigt.

Ikväll efter jobbet så tänkte jag försöka ta mig ut på en motionsrunda innan jag drar vidare till stallet. Har vart allt för lat dom senaste 14 dagarna! Om jag ska synda så pass som jag förmodligen lär göra till helgen så är det nog bäst att jag ligger i lite hårdare dom här dagarna :)

Nu ska jag återgå till arbetet!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: