Tröttast i hela världen

Hej på er!

Ligger just nu på soffan hos Niclas & Helena, ska alldeles strax börja pallra mig hemåt!

Blev en ganska lugn helg för mig men ändå sent. Igår åkte jag först bil med Jessica en sväng ner på hammarn, sen åkte vi hem och släppte in hästarna.
Slutade med att jag blev chaufför på min bil till Rikard som skulle på hotellet senare.

"Hängde" på hammarn och tittade på alla fulla människor. Gick in på hotellet en sväng och träffade lite folk också innan jag satte mig i bilen och inväntade stängningen!
Kom iväg rätt tidigt, men trots tidig stängning så var jag inte i säng förrän 03:25 i morse när jag skjutsat hem R.

Vid 8 ringde Jessica och väckte mig, då var det dags att kliva upp och åka till stallet.
Hade tänkt att jag skulle åka hem och sova när vi släppt ut hästarna men jag åkte ner till Stugun på morgonkaffe istället :)
Fick med mig Helena från Stugun, åkte till stallet och fixade lite sen tog vi in Putte och borstade igenom honom riktigt och klippte lite. Kastade upp H på honom och tog en liten promenad! :) får se om jag kanske hoppar upp och tar mig en tur efter jobbet i morgon. Beror på kylan.

Nu ska vi iallafall kika på nå program sen är det dags att åka hem till djuren som ska nattas!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: