Som en smäll på käften

Hej på er!

Ja vad ska man säga? Livet är på väg åt ett annat håll just nu. För första gången, trots mina få år i arbetslivet, så är jag nu varslad. Eller ja, från 1 mars blir jag de.
Man skulle kunna säga att det kom som en smäll på käften trots att jag hela tiden har vetat om att den här dagen skulle komma.
Nu gäller det att ligga i för att hitta något nytt och något bättre.

Kunderna är söta som kommer in, kramar om mig, ringer, frågar hur det känns & peppar mig! Jag måste se positivt på de här.. Man skulle kunna säga att det är nu mitt liv börjar! Jag gled in på ett bananskal, jag skulle bara vara här tillfälligt, men de slutade med att jag blev fast i 3.5 år!

Gaaah!! Måste tänka tänka tänka..

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: