Snart är vi där

"Nu är det inte länge kvar tills vi får säga skåååååål!"
Så stod det i smset som jag fick av min vän Linda för några timmar sen! :)
Det stämmer ju faktiskt väldigt bra.

Idag på lunchen så tog jag och städade ur min bil eftersom jag ska låna ut den till pappa i helgen. Eller ja, han är så illa tvungen att ha den då jag måste ha hans bil :)
I morgon måste jag packa ihop allting som ska följa med härifrån. Dvs: skoter, kläder & allt annat tillbehör.

Känns som att man kommer stressa ihjäl innan allt är klart. På lördag är det tidig uppstigning som gäller! Släppa ut hästarna & göra klart allt i stallet så det bara är för T att släppa in dom på kvällen. Tror vi ska vara iväg ut på spåren klockan 10 på lördagsmorgon!

Nu ska jag iallafall ta mig en rejäl kopp kaffe och fortsätta jobba.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: