Skönare

Sådär ja, tre år sen jag satt på gubbens hästrygg & jag överlevde hela resan! :) kommer mest troligt ha världens träningsvärk i magen i morgon!

Tänkte först rida i skoterspåret längs vägen, men de va ganska löst, jag och Putte trampade ner oss ganska rejält. Såg tydligen lite roligt ut ;)
Traskade ner till isen & bestämde oss för att gå längs stranden, vilket slutade i att vi nästan tog oss över till strömsnäs! När vi nästan var framme så trampade vi ner oss i massa vatten, så där fegade jag ur och vi vände om hemåt.

Det var riktigt jäkla härligt att vara ute på isen! Så öppet och så fint väder :) nästa gång tar vi de sladdade spåret över & hälsar på hos syster ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen & göra mig i ordning för nästa äventyr!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: