Promenad - ponny - kallblod

Hej hå!

Blev aldrig någon långpromenad i solen. Började traska mot Höglunda och blev där upplockad av Jessica & Erik. Åkte vidare till Stugun för att hämta Emilia som skulle till ridskolan.
Har alltså varit där i eftermiddag & kikat på små ponnykusar! :)

Håller på att laga mat just nu. Ugnsstekt falukorv & sallad får det bli. Tar eventuellt en till promenad efter maten om jag inte ska åka ner till Helena en stund istället.

Har äntligen tagit tummen ur & hört av mig till Puttes ägare! Nu ska jag lägga på ett kol så det händer något i denna stillsamma hästvärld. Längtar tills jag får komma tillbaka till allt och börja rida igen.

Nehe, lite mat och SV nu!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: