På måndagar har man hela veckan framför sig

Igår la vi en vecka bakom oss, idag har vi en helt ny framför oss! Tänk om det kunde vara något slags uppehåll mellan veckorna? Typ två-tre dagar där det varken fanns en början eller ett slut. Va skönt de skulle va :)

Hur som helst.. Måndag idag! En ny vecka med nya lärdomar. Eller något åt de hållet!
Jag är nästan lite glad över att få jobba idag så jag kan skingra tankarna lite. Har sovit som en kratta i natt från de att jag somnade vid halv 1.

När jag slutar för dagen så ska jag åka hem och sticka ut på en promme, sen ska jag försöka hinna med att skura golven innan det är läggdags! Bäst att jag gör de precis när jag ska lägga mig annars har jag massa fotavtryck på golven...

Nu ska jag i vilket fall som helst slita av mig täckbrallorna & sätta i gång med veckans höjdpunkt: Städning!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

jessicalindstrom.blogg.se :)

2013-02-04, 12:42:01 - URL: http://jessicalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: