Lördag

Godmorgon på er!

Sitter på jobbet och väntar i vanlig ordning på att få öppna.

Klev upp lite tidigare i morse för att hinna åka ner till Stugun och tanka bilen eftersom den huxflux var tom på diesel.. Hur kan de komma sig? ;) hmmm.. Jag som aldrig kör bil!

Igår var jag iallafall hos Helena och spelade spel. Förstår inte att man kan ha så roligt åt varandra när man spelar! "Men Jennifer för i helvete!" "Bubbla inte!!!!" Haha.. Som jag sa igår innan vi avslutade: "shit va ja älskar detta!" :)

Ikväll får vi se om jag åker på "pulkafest" inne i stan. Har inte riktigt bestämt mig.. Beror på vad lusten säger när jag slutat för dagen :)

Nu ska jag iallafall gå och ta mig en kopp kaffe och se över hyllorna en sväng!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: